Освітня робота

У своїй діяльності методичний кабінет керується законодавчими та відомчими документами про організацію методичної роботи в дошкільному навчальному закладі: Конституцією України, Законом України "Про дошкільну освіту", "Національною доктриною розвитку освіти", Базовим компонентом дошкільної освіти, наказом МОН України від 09.11.2010 № 1070 «Типове положення про методичний кабінет дошкільного навчального закладу», законами та урядовими рішеннями в галузі освіти, наказами і розпорядженнями Міністерства освіти України, органів виконавчої влади.

Методичний супровід здійснює вихователь-методист Перехрест Л.С., спеціаліст, яка велику увагу приділяє організації і керівництву освітнім процесом. Педагогічний стаж роботи - 33 роки ( з них 12 років завідувача), на даній посаді 2  роки. В роботі з вихователями здійснює диференційований та індивідуальний підхід з урахуванням професійної компетентності та потреб у допомозі, результативності педагогічної діяльності, психологічних особливостей.

Керується наступними напрямками:

  • допомога педагогічним кадрам в реалізації актуальних питань розвитку;
  • вдосконалення і підвищення професійної майстерності та фахового рівня педагогічних кадрів;
  • активізація творчого потенціалу;
  • формування здатності до швидкої адаптації в умовах, що постійно змінюються;
  • підвищення кваліфікації педагогічних кадрів через створення оптимальної системи методичних заходів та надання педагогам права вільного вибору тих форм, які максимально враховують їхні потреби, запити та інтереси.

Однією із складових успішності реалізації методичної роботи в ЗДО є організація роботи методичного кабінету, який дозволяє забезпечувати зростання педагогічної майстерності та творчого потенціалу кожного педагога, здійснювати педагогічний процес відповідно до сучасних вимог, з урахуванням потреб вихованців і запиту соціуму.

Матеріали методичного кабінету систематизовано згідно з Інструкцією про ділову документацію в дошкільних навчальних закладах (наказ МОН України від 01.10.2012 № 1059) та номенклатурою ДНЗ № 5.

                                           Головними завданнями методичної роботи ДНЗ є:

  • підвищення соціально-психологічної культури педагогічних працівників;
  • вдосконалення педагогічної майстерності та сприяння особистісному професійному зростанню педагогів;
  • сприяння в опануванні світовою, національною, побутовою культурою.
  • підтримка ділового тонусу педагогів;
  • стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку;
  • створення умов для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання, підвищення комп'ютерної грамотності.

Методична робота з педагогічними кадрами будується на принципах доступності, індивідуалізації, диференціації та безперервності. З метою забезпечення умов для зростання творчого та успішного педагога у дошкільному навчальному закладі проводиться: профдіагностика, організуються тематичні виставки методичної літератури, відповідно до тематики педрад, семінарів, практикумів; проводяться психолого-педагогічні консультації з вивчення діючих Програм розвитку дітей; висвітлюється результативність професійного росту педагогів.

   Планування освітньої роботи в закладі здійснюється відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років « Українське дошкілля », Програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт».

    В усіх педагогів в наявності календарне та перспективне планування, затверджене завідувачем або вихователем-методистом на початок кожного місяця. Перспективне планування змістовне та конкретне, реалізує планові завдання річного плану роботи дошкільного закладу на поточний рік.

   У навчально - виховному процесі ДНЗ використовуються такі основні форми організації дітей: спеціально організована навчальна діяльність (заняття), ігри, самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін. ), індивідуальна робота, спостереження, екскурсії, походи, свята та розваги, гуртки тощо.

   Основною формою організаційної навчальної діяльності дітей дошкільного віку залишаються заняття з різних розділів програми (тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, домінантні та ін.)

                 Тривалість спеціально організованої навчальної діяльності (заняття) для дітей:

  • раннього віку - від 10 до 15 хвилин;
  • молодшого віку - 15 до 20 хвилин;
  • середнього дошкільного віку - від 20 до 25 хвилин;
  • старшого дошкільного віку - від 25 до 35 хвилин.

   Вивчення загального стану освітнього процесу планується у формі комплексних та тематичних перевірок, попереджувального, оперативного та епізодичного контролів. Ці види контролю забезпечують вивчення діяльності всіх педагогів, систематичність роботи всього колективу.

   Контроль за дотриманням дошкільним закладом державних вимог щодо змісту, рівня й обсягу дошкільної освіти здійснюється відділом освіти Мирноградської міської ради Донецької області.

   Для ефективного розв'язання проблем навчання та виховання дітей педагоги перебувають у постійному творчому пошуку, експериментують та впроваджують сучасні перспективні програми та методики.

Додаткові освітні послуги у дошкільному навчальному закладі не надаються.


Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати